Vista normal Vista MARC Vista ISBD

A toupiña e o invierno / Zdenk Miler, Kateina Miler, Hana Doskoilová ; [tradución ao galego, Jana Vavinova]

por Miler, Zdenek; Miler, Katerina; Doskocilová, Hana; Vavrinova, Jana.
Tipo: materialTypeLabelLibroEditor: [Pontevedra] :Patasdepeixe ,2011 Edición: 1ª ed.Descrición: 1 h. plég. ([12] p.) :il. col. ;15cm.ISBN: 9788493935009.Materia(s): Inverno | Invierno | O mundo que me rodea | El mundo que me rodea
Contido:
Narrativa
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Número de volume Dispoñibilidade Notas Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable CPI Plurilingüe Eusebio Lorenzo Baleirón
Sala préstamo
55-1 MIL tou 1 Dispoñible CEH004000009113

A toupiña (no orixinal checo Krtek, ou Krtecek (toupiña); Eslovaco Krtko; alemán Der Kleine Maulwurf; Húngaro Kisvakond; Polaco Krecik; Myyrä finés, é un personaxe animado nunha serie de debuxos animados, creados polo animador checo Zdenek Miler. A primeira vez que se viu foi en Praga en 1956, cando Miler quería crear un debuxo animado para nenos sobre como se fabrica o liño. El quería crear algo cunha forte influencia da Disney e por iso quería elixir un animal para o papel principal, e decidiu escoller unha toupa despois de tropezar nun pequeno monte dunha toupeira durante unha camiñada. A primeira película chamada "Jak krtek ke kalhotkám prišel" ("Como a toupeira atopou os seus pantalóns ") foi publicada en 1956, e o personaxe principal gañou unha enorme popularidade en moitos países do Leste Europeo, así como Alemaña, Austria, India e China. A produción de novos episodios comezou en 1963 e, desde entón foron creados uns 50 episodios. O primeiro episodio do deseño animado foi narrado, pero Miler quería que o debuxo fose entendido en todos os países do mundo, polo que decidiu utilizar as súas fillas como actrices de voz, reducindo o discurso a exclamacións curtas non figurativas, coa fin de expresar os sentimentos da toupiña e a súa percepción do mundo. As fillas de Miler tamén se converteron en criticas, pois eran as únicas que podían ver o filme enteiro en primeiro lugar, e así Miler podía decidir se a mensaxe da película podía chegarlles aos nenos ou non

Narrativa

1º-2º Primaria

Coa tecnoloxía Koha